lördag 16 januari 2010

Lördag!

Äntligen blev det av att vi fick till att träffa Elin och Victor! Det blev ankmatning i slottsparken och sen blev det Burger King lunch på Kronprinsen. Barnen var överlyckliga att få leka i bollhavet. Eller Nova vågade sig inte i bland bollarna med hejade på Victor som härjade hej vilt!
Det märks att dom har känt varandra sen dom var bebisar och nu börjar dom äntligen tycka det är kul att leka. Haha det är på tiden, som Jag och Elin har kämpat!!

Annars hade det varit en lugn dag! Mormor kom hit en sväng och passade barnen en stund så jag kunde hämta min bil som morfar varit så snäll och lämnat på tvätt. Sen fick jag äntligen med mig mitt vildsvinsskinn hem. Det är över ett år sen det sköts under en jakt i vår skog men nu var det äntligen klart. tror det kommer få pryda en av väggarna i hallen!

Jag har beslutat mig för att N´s (exet) ska ut!!! NUUUUU! Han får inte sin lägenhet förrän 1 mars men jag och barnen kan inte gå och leva i ett vakum tills dess, vi vill gå vidare med våra liv! Har ringt honom men utan resultat, suck, varför bryr jag mig, men man blir ju så besviken tänkt om jag ringt ang barnen!! Han är sååå usel!

Egetligen vill jag bara kasta ut sakerna på gatan. Efter allt han gjort mot oss så är han inte värd ett dugg så varför ska jag vara snäll mot honom. Men nu gäller det väl att vara lite smartare än så. Beter jag mig illa nu så kanske det kommer kunna användas emot mig och det vill jag inte så det får väl svida lite att vara trevlig när jag egentligen bara vill kräkas på honom!

jaja, det kommer bli en följetong det här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar